კლასი IVე
პედაგოგი: ეკა კილასონია
საგანი - ბუნებისმეტყველება
სწავლების ხანგრძლივობა - ორი
სემესტრი
|
წყალი და წყლის ბრუნვა |
||||
|
N |
თემის
ჩამონათვალი |
საათები |
რიცხვი |
ე.ს.გ. მისაღწევი
შედეგები |
|
1 |
წყალი და წყლის თვისებები |
1 |
21.09 |
1.1,5,7 |
|
2 |
წყლის სამი მდგომარეობა |
1 |
28.09
|
1.1,5,7 |
|
3 |
წყლის ბრუნვა |
1 |
5.10 |
1.1,5,7 |
|
4 |
წყლის მნიშვნელობა |
1 |
8.10 |
1.1,5,7 |
|
ორგანიზმის ძირითადი ჯგუფები |
||||
|
5 |
რა არის დაჯგუფება? |
1 |
12.10 |
1.
2 |
|
6 |
ორგანიზმების მრავალფეროვნება |
1 |
19.10 |
1.
2 |
|
7 |
ბაქტერიები |
1 |
26.10 |
1.
2 |
|
8 |
სოკოები |
1 |
2.11
|
1.
2 |
|
9 |
მცენარეები |
1 |
5.11 |
1.
2 |
|
10 |
წიწვოვანი და ყვავილოვანი მცენარეები |
1 |
9.11 |
1. 2 |
|
11 |
უხერხემლო ცხოველები |
1 |
12.11 |
1. 2 |
|
12 |
ხერხემლიანების ჩონჩხის მნიშვნელობა |
1 |
16.11 |
1. 2 |
|
13 |
ხერხემლიანი ცხოველები |
1 |
19.11 |
1. 2 |
|
რუკა და გეოგრაფიული ობიექტები |
||||
|
14 |
ჰორიზონტი |
1 |
26.11
|
1.1, 1.6 |
|
15 |
ჰორიზონტის მხარეები |
1 |
30.11
|
1.1, 1.6 |
|
16 |
რა არის ორიენტირება? |
1 |
3.12 |
1.1, 1.6 |
|
17 |
როგორ გავიგნოთ გზა? |
1 |
7.12 |
1.1, 1.6 |
|
18 |
კომპასი |
1 |
10.12
|
1.1, 1.6 |
|
19 |
გაგნება ადგილობრივი ნიშნებით |
1 |
14.12 |
1.1, 1.6 |
|
20 |
წყალი და ხმელეთი |
1 |
17.12
|
1.1, 1.6 |
|
21 |
რა არის რუკა? |
1 |
21.12 |
1.1, 1.6 |
|
22 |
როგორ წავიკითხოთ რუკა? |
1 |
24.12 |
1.1, 1.6 |
|
23 |
როგორი რუკები არსებობს? |
1 |
28.12 |
1.1, 1.6 |
|
24 |
კონტინენტები |
1 |
18.01.12 |
1.1, 1.6 |
|
25 |
ოკეანეები |
1 |
21.01 |
1.1, 1.6 |
|
26 |
მთები და ვაკეები |
1 |
25.01 |
1.1, 1.6 |
|
27 |
ზღვები |
2 |
28.01 1.02 |
1.1, 1.6 |
|
28 |
ტბები და წყალსაცავები |
2 |
04.02 8.02 |
1.1, 1.6 |
|
29 |
მდინარე |
2 |
11.02 15.02 |
1.1, 1.6 |
|
30 |
საქართველო |
2 |
18.02 22.02 |
1.1, 1.6 |
|
31 |
შავი ზღვა |
1 |
25.02 |
1.1, 1.6 |
|
მოძრაობა და სიჩქარე |
||||
|
32 |
რა არის მოძრაობა? |
1 |
1.03 |
1.1, 1.4 |
|
33 |
რატომ მოძრაობენ სხეულები? |
1 |
4.03 |
1.1, 1.4 |
|
34 |
რა არის ძალა? |
2 |
15.03 18.03 |
1.1, 1.4 |
|
35 |
როგორი ძალები არსებობს? |
2 |
22.03 25.03 |
1.1, 1.4 |
|
ორგანიზმის განვითარება |
||||
|
36 |
ორგანიზმენის ზრდა-განვითარება და გამრავლება |
2 |
29.03 1.04 |
1.1, 1.3 |
|
37 |
წიწვოვანი მცენარეების სასიცოცხლო ციკლი |
2 |
5.04 8.04 |
1.1, 1.3 |
|
38 |
ყვავილოვანი მცენარეების საციცოცხლო ციკლი |
2 |
12.04 15.04 |
1.1, 1.3 |
|
39 |
მწერების სამსაფეხურიანი საციცოცხლო ციკლი |
2 |
19.04 26.04 |
1.1, 1.3 |
|
40 |
მწერების ოთხსაფეხურიანი საციცოცხლო ციკლი |
2 |
29.04 3.05 |
1.1, 1.3 |
|
41 |
ამფიბიების საციცოცხლო ციკლი |
2 |
6.05 10.05 |
1.1, 1.3 |
|
42 |
ქვეწარმავლების და ფრინველების საციცოცხლო ციკლი |
2 |
17.05 20.05 |
1.1, 1.3 |
|
43 |
ძუძუმწოვრების საციცოცხლო ციკლი |
2 |
24.05 27.05 |
1.1, 1.3 |
|
44 |
პროექტი, ფრინველის გამოსაჩეკად საჭირო დროის გაზომვა |
2 |
31.05 3.06
|
|
|
45 |
გამეორება |
2 |
7.06 9.06 |
|
|
46 |
შემაჯამებელი |
1 |
14.06 |
|